wyposażeniu zbiornik ma w ścianach dwa duże, nowoczesne kontra-noże wspomagające rozdrabnianie paszy oraz boczne drzwi wyładunkowe (prawe lub lewe), sterowane bezpośrednio z traktora. Wymiary, konstrukcja i sposób montażu kontranoży pozwalają zachować przepływ paszy podczas mieszania i bardzo dobrą współpracę z nożami na ślimaku. Cięcie jest proste, regularne i znacząco przyspiesza pracę. Z uwagi na to, że są to produkty najwyższej jakości, wszystkie maszyny objęte są serwisem i gwarancją przez 3 lata.
- niska krawędź załadunku
- duża pojemność kosza
- szerokie drzwi wyładunkowe sterowane z traktora
- dwa kontra-noże we wszystkich pojedynczych modelach
- wytrzymałe i mocne włoskie przekładnie
- w serii wozów T-REX przekładnia dwubiegowa w standardzie
- zabezpieczenie przed przeciążeniem na wale
- wytrzymałe, wysokiej jakości wałki
- rura przeciwwysypowa w standardzie
- dwustronna platforma do wozów w standardzie
- łatwość obsługi
Zbiorniki wozu wykonane są z grubej blachy, odpornej na korozję i ścieranie. Walcowanie przeprowadzamy na maszynie CNC pozwalającą pracować z dużą precyzję, by z kolei uzyskać gładkie powierzchnie. Gwarantuje to płynny przepływ wszystkich elementów paszy w zbiorniku redukując tarcie i zmniejszając zużycie paliwa. Dno zbiornika jest wykonane z blachy o grubości aż 20 mm, co zapobiega jakimkolwiek deformacjom. Odpowiednie dwustronne spawanie elementów podnosi wytrzymałość i solidność całej konstrukcji. Dodatkowo wozy dwuślimakowe wzmacniane są trójkątnymi elementami wewnątrz kosza, które sprawiają że cały zbiornik jest solidny. Elementy te pomagają także na lepszy przepływ paszy między ślimakami: przód – tył.
Za sprawne przygotowanie TMR odpowiadają dwa duże pionowe ślimaki napędzane przez wałek WOM 1000 obr./min lub przy mniejszych pojemnościach 540 obr./min. Ślimaki posiadają wzmocnioną konstrukcję i
wyposażone są w 8, 10, 12 lub 14 odpornych na zużycie, trwałych noży wykonanych ze stali chromowo-wanadowej, zapewniający skuteczne cięcie i mieszanie przy niewielkim zapotrzebowaniu mocy. Każdy model wozu paszowego ma inną przestrzeń kosza i odpowiednio dobrane do pojemności specjalne ślimaki. Zapewnia to zoptymalizowane cięcie, wydajność i mieszanie we wszystkich naszych maszynach.
Solidne, wytrzymałe przekładnie włoskiej firmy Comer Industries – kątowa i dwubiegowa, zapewniają bezawaryjną pracę i sprawną transmisję mocy. W naszych wozach stosujemy przekładnie przemysłowe o wysokim momencie obrotowym i niskiej wymaganej mocy napędowej. Te skrzynie biegów mają wysoki współczynnik sprawności przy bardzo długiej żywotności. W wozach dwuślimakowych z serii T-REX wzmocniona przekładnia dwubiegowa jest w standardzie i umożliwia współpracę maszyn ze słabszymi ciągnikami (nawet 75 KM). Poza tym praca na I biegu zapewnia znakomite cięcie przy mniejszym zużyciu paliwa, a na drugim – intensywniejsze mieszanie i oczyszczanie ślimaka mieszającego z paszy na koniec karmienia bydła.
Maszyna już w podstawowej wersji wyróżnia się dobrym wyposażeniem, którego najważniejszym elementem jest waga elektroniczna włoskiej firmy Digi Device, typ Five UF3, obsługiwana na wozie. Urządzenie, które jest w standardzie wszystkich wozów T-REX, waży z dokładnością do 1% i umożliwia zaprogramowanie 15 różnych receptur, składających się z 15 komponentów każda. Możliwość regulacji wyświetlacza wagowego umożliwia odczyt na po lewej lub prawej stronie.
Wyposażenie seryjne uzupełnia rura wokół krawędzi zbiornika, zapobiegająca wysypywaniu się paszy,mechanicznie regulowana podpora i wałek przekaźnika mocy do WOM. Wygodne dwustronne schody pozwalają, by użytkownik mógł poruszać się w prawo lub w lewo, bez omijania ciągnika lub wozu paszowego. Maszyna DAFAGRO T-REX osadzony jest na solidnej osi włoskiej firmy ATW, o przekroju 90 mm, ze wzmacnianymi kołami na felgach 385/55 lub 435/50 R19.5. W tym przypadku możliwe są także osie
w systemie resorowym BOGIE i TANDEM. Każdy wóz wyposażony jest w mocny zaczep obrotowy z certyfikatem bezpieczeństwa.
Wśród podstawowych opcji są drugie drzwi wysypowe, transporter z taśmą gumową z przodu lub z tyłu wozu, podający paszę na obie strony, napędzany silnikiem hydraulicznym firmy Sauer-Danfoss. Sterowanie
elektrycznie odbywa się za pomocą rozdzielacza elektrycznego Bondioli&Pavesi oraz za pomocą pilota, który zapewnia hodowcy szybkie i bezpiecznie sterowanie i mieszanie. Wszystkie transportery są wyposażone w regulowane, łatwe w smarowaniu francuskie łożyska zewnętrzne SNR. Możliwe jest także wykonanie ślimaka z krawędzią wzmocnioną stalą nierdzewną oraz koła o podwyższonej nośności lub koła bliźniacze.